دلنوشته های من
دلنوشته های من



تنهایی...

 

تنهایی درست مثل ایدز است، از رابطه های زیاد و دوستی های کنترل نشده حاصل میشود...


نظرات شما عزیزان:

dj m.b.a
ساعت5:14---13 فروردين 1392
سلام دوست عزيز خوبيد, سال نوتون مبارگ, وبلاگ قشنگ و زيبای داريد, اميدوارم موفق باشيد

اگه مايل به تبادل لينک هستيد بیا وبلاگم و در قسمت تبادل لينک آدرس وبلاگتو بذار اما قبلش لينک وبلاگمو تو وبلاگت بذار

بهروز معروف سوار (دی جی ام بی ای)

vivazdownload.loxblog.com/


تهنا
ساعت16:42---2 فروردين 1392
سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی خوشم اومد موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 2 فروردين 1398برچسب:,

  توسط منِ او  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

 

 رویا....
 آغوش...
 دلبرکم...
 اما...
 قلبم....
 عروسک...
 این روزها....
 باور کن...
 جایت را با دیگری پر می کنند ...
 گریه هایم...
 دلت...
 چشم هایت...
 بغض...
 باران...
 او...
 تو...
 معتاد...
 مــــــرگ...
 من می توانـــــــــــم....

 

فروردين 1392
اسفند 1391

 

منِ او

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته های من و آدرس ghaamm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رمان من و عشقم
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 15208
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1